YÖNETİM SİSTEMİ  
  GENEL YÖNETİM  
  BÜTÇE YÖNETİMİ  
  TEMİZLİK YÖNETİMİ  
  TEKNİK YÖNETİM  
  PERSONEL YÖNETİMİ  
  SOSYAL YÖNETİM  
BİR APARTMANDA YAŞAMAK  
Film için tıklayınız.
HABERLER  
 
HİZMETLERİMİZ
  • İşletme projesi bilgilerinin/parametrelerinin muhasebeleştirilmesi ve kat maliklerine ulaştırılması,
  • Aidatların bina adına açılmış banka hesabında toplanması, takibi, muhasebeleştirilmesi ve raporlanması,
  • Yatırım uygulamalarının/bütçelerinin muhasebeleştirilmesi, takibi ve raporlanması,
  • Ödenmeyen aidat borçlarının tahsili için vekil avukat vasıtasıyla dava ve icra takip işlemlerininbaşlatılması ve takibinin yapılarak sonuçlandırılması,
  • Apartmanın/sitenin görevli ücretlerinin, sigorta prim ve bildirgelerinin aksatılmadan ödenmesi, ücret bordrolarının tanzimi,
  • Apartmanın/sitenin dışarıdan periyodik/rutin olarak aldığı sözleşmeli hizmetlerin periyot zamanlarında yaptırılmasının sağlanması (asansör, jeneratör bakımı, ilaçlama, kazan bakımı, havuz bk. vb) bakım anlaşmalarının hazırlanması ve uygulanması, çalışmalarının / verimliliklerin denetlenmesi ve hizmet kalitelerindeki sürekliliğinin sağlanması,
  • Alınan servislerin servis raporlarının tutulması ve arşivlenmesi,
  • Yapılan faaliyetler/harcamalarla ilgili olarak,   3 ayda bir faaliyet raporu verilmesi, 
  • Her ay gelir-gider hesap dökümleri ve yapılan ve yapılması planlanan faaliyetlerin duyuru panosundan bina sakinlerine bildirilmesi,
  • Yılsonu bilânçoları, gelir-gider durumu, faaliyet raporlarının düzenlenmesi/hazırlanması ve yeni dönem işletme projesinin çıkartılması,
  • Yönetim döneminin bitiminde, gündem maddelerini belirleyerek, kat malikleri kurulunun olağan toplantısını yapmak üzere maliklerin toplantıya çağrılması ve toplantının gerçekleştirilmesi,
  • Apartman/site genel kurulunun kararları doğrultusunda hizmetli (güvenlik görevlisi, temizlikgörevlisi, teknisyen vb) alınması,
  • Apartmanın/sitenin su, kanalizasyon, elektrik, asansör, çatı ve diğer müşterek kullanım alanlarında meydana gelecek sorunların/arızaların giderilmesi, bakımlarının yapılması,
  • Apartmanın/sitenin resmi kurum ve kuruluşlar da dâhil olmak üzere, iç- dış yazışmalarınınyapılması ve evraklarının dosyalanıp arşivlenmesi.
 
Copyright © 2024 YÖNETİCİM; PROFESYONEL YÖNETİM HİZMETLERİ